neděle 31. prosince 2006

PF 2007



Led umí být křehký i pevný jako lidské osudy.

Přeji všem čtenářům a návštěvníkům mého webu vše dobré v roce 2007. Fotografům přeji dobré světlo po celý rok a nekonečné moře inspirace.

Rozhodl jsem se s blogováním zatím pokračovat. Aktuálně dokončuji článek o Kostarice z pohledu fotografa. Bude to povídání o tom, co vše jsem si vezl sebou, co jsem z toho využil a co ne a zkusím popsat i nějaké své zkušenosti. Zatím to vypadá, že to bude asi na dva díly. Velmi rád bych se ještě také vrátil ke Kood filtrům a tak zkouším další srovnávací testy. Chtěl bych zde i publikovat krátké povídání o tom, proč jsem přešel z Pentaxu na Canon, protože to je velmi častá otázka, kterou dostávám do mailu. Před koncem roku jsem si koupil jednu bezva fotografickou knížku na kterou bych vás rád také upozornil. A jak to bude dál se uvidí...

Žádné komentáře: