čtvrtek 12. srpna 2010

Temnokomornický občasník je mrtev. Ať žije Temnokomorník!

Temnokomorník 2 / 2010 
Když jsem začátkem března letošního roku listoval u dobrého čaje v Leica Gallery Prague prvním číslem papírového časopisu Temnokomornický občasník, byl jsem nadšený. V záplavě reklamou prošpikovaných barevných časopisů působil Temnokomornický občasník jako opravdový balzám na duši. Bylo mi jasné, že se parta příznivců červeného světla temných komor a vůní vývojek seskupených okolo stránek www.temnakomora.cz dala na nelehkou cestu. Držel jsem jim pomyslné palce a doufal, že nedržím v ruce zároveň číslo poslední. 

No, držel. Ale jen částečně, protože koncem května vyšlo číslo nové, tentokrát již pod novým názvem Temnokomorník. A není to změna jediná. Z občasníku se stal pravidelně vycházející časopis, který potěší své čtenáře každé tři měsíce. Časopis má své webové stránky – www.temnokomornik.com. Autoři navíc připravují jednu opravdovou lahůdku pro sběratele. Časopis bude také vycházet v limitované edici, která nabídne  luxusnější provedení a bude obsahovat originální, podepsanou a očíslovanou fotografii autora, jehož portfolio bude v daném čísle prezentováno.

Myslím si, že vzhledem k zaměření časopisu je na co se těšit. Temnokomorník jsem si předplatil a určitě si nenechám ujít ani limitované edice.

Více informací o časopisu Temnokomorník najdete na jeho stránkách -  www.temnokomornik.com.

1 komentář:

Michal H řekl(a)...

Dobrá propagace, Petře, chytil jsem se a objednal jeden kousek z limitované edice. Tak uvidíme, jaké to bude :-)